header foto header foto header foto header foto
 
Bestuur

Inname keepers materialen: zaterdag 23 juni op het clubhuis

18-6-2012
Beste keepers, coaches en teamcaptains,
 
Het einde van het seizoen is al weer inzicht. Dat betekent dat alle uitgeleende materialen (keeperstassen, -materialen en cornermaskers) weer moeten worden ingeleverd.
 
Dit staat gepland op 23 juni 2012 in het clubhuis.
 
Denk bij het inleveren van de materialen aan het volgende:
· Alle uitgeleende materialen moeten worden ingeleverd. Zoals bekend worden ontbrekende materialen in rekening gebracht bij het betreffende team.
· Alle keepersspullen moeten schoongemaakt zijn bij inlevering.
· Kluissleutels incl. eventuele kopieën ook inleveren.
· Op de tas een brief bevestigen met naam van het team en eventuele gebreken van de materialen.
 
In onderstaand schema kun je zien wanneer je verwacht wordt:
 
10:00 – 10:30 ME1, ME2, ME3, ME4, ME5 , M8E1, M8E2, MF1
 
10:30 – 11:00 JE1, MD1, MD2, MD3, MD4, JD1, MC1, MC2
 
11.00 – 11:30 MC3, MC4, JC1, MB1, JB1, MB2, MB3
 
11:30 – 12:00 JA1, MA1, Dames 1, Dames 2, Heren 1, Heren Vet en Trimhockey
 
Wij gaan er vanuit dat iedereen op de aangegeven tijden komt om alles zo spoedig mogelijk te laten verlopen.
 
Met vriendelijke groet,
Hockeyclub Hilvarenbeek
Hans van der Wiel
Materialencommissie
06-24179792
Bijlage

Reacties


Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws