header foto header foto header foto header foto
 
Goed om te weten

INLEVEREN KEEPERSMATERIALEN 2 JULI

1-7-2011

Beste keepers, coaches en team captains,

Het einde van het seizoen is al weer in zicht daarom moeten de keeperstassen/ cornermaskers weer ingeleverd worden.

Dit staat gepland op 2 juli 2011 in het clubhuis.

Alle keepersspullen moeten schoongemaakt zijn bij inlevering.

Tevens moeten dan de kluissleutels ingeleverd worden. (Eventueel gekopieerde sleutels moeten ook ingeleverd worden!).

Graag op de tas een briefje bevestigen met naam van het team en eventuele gebreken van de materialen.

We hebben een lijstje gemaakt waarop de tijden staan waarop de coaches/aanvoerders van de verschillende teams worden verwacht.

2 juli 2011:

10.00 - 10.30 uur: ME1, ME2, ME3, ME4, ME5, ME6, M8E1, M8E2, M8E3,JE1 en J8E1

10.30 - 11.00 uur: M8D1 M8D2, J8D1, M11D1, M11D2, J11D1 en MC1, MC2, MC3, MC4

11.00 - 11.30 uur: MB1, JB1, JB2, MA1, Dames 1, Dames 2 en Dames 3, Heren 1, Heren Vet, Trimhockey

We gaan er vanuit dat iedereen op de aangegeven tijden komt om alles zo spoedig mogelijk te laten verlopen.

Met vriendelijke groet,

Hockeyclub Hilvarenbeek